Monitorowanie statusu reklamacji
Aby sprawdzić status Państwa reklamacji za pomocą API, należy wysłać żądanie POST na adres:
https://www.kwiatysztuczne.pl/api/complaint-status/<complaint_no>/
gdzie <complaint_no> należy zastąpić numerem właściwej reklamacji. W treści żądania należy podać dane do logowania, np:
api_key=MjE5MA&api_token=BAE1360C
Funkcja order-status pozwala na przekazanie dodatkowych parametrów:
- language - język w jakim ma zostać wygenerowana oferta; poprawne wartości: pl, en, ru, wartość domyślna: pl
Poniższy przykład pokazuje żądanie informacji o statusie reklamacji w języku angielskim.
https://www.kwiatysztuczne.pl/api/complaint-status/243/?language=en
W odpowiedzi serwer zwróci plik XML o zawartości podobnej do poniższej:
<complaintStatus> <complaintNo>13</complaintNo> <orderNo>16724</orderNo> <orderDate>2015-03-10</orderDate> <createDate>2015-03-21</createDate> <changeDate>2015-03-21</changeDate> <statusNo>30</statusNo> <description>Zaakceptowane</description> </complaintStatus>